Tržní konzultace - Zabezpečení letecké přepravy a dalších služeb
Základní informace
Název zadávacího postupu
Tržní konzultace - Zabezpečení letecké přepravy a dalších služeb
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/19/P00000125
Aktuální stav ZP
Plánován
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19P00000125
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
90 000 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 12. 2019 11:49
Specifikace podání
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Zabezpečení mezinárodní letecké komerční přepravy a dalších služeb do všech světových destinací pro potřeby zajištění služebních cest a návštěv pro vojáky z povolání a pracovních cest a návštěv pro zaměstnance Ministerstva obrany v jednotlivých cestovních třídách, včetně zajištění dalších služeb (ubytování, jízdenek, pronájmu automobilů atd. - dle požadavků zadavatele na zabezpečení služeb). Předpokládaný objem odebraných služeb za 36 měsíců: letecká doprava - cca 8 000 ks, ubytování - cca 4 000 ks, jízdenky - cca 600 ks. Zadavatel informuje možné dodavatele o svém záměru vést předběžné tržní konzultace dle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění s odborníky či dodavateli s cílem připravit zadávací podmínky a informovat dodavatele o svých záměrech a požadavcích. Předběžné tržní konzultace budou vedeny dne 21. ledna 2020 od 13:00 hodin na adrese Ministerstvo obrany, Sekce nakládání s majetkem, Odbor nabývání movitého majetku, náměstí Svobody 471/4, 160 01 Praha 6. Sraz účastníků je od 12:45 do 12:55 hodin v přízemí budovy na výše uvedené adrese - v místnosti Informace. Zúčastnit se předběžných tržních konzultací jsou oprávněni 2 zástupci dodavatele. Při vstupu do vojenského objektu bude po účastnících předběžných tržních konzultací požadováno předložení platného průkazu totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), zástupce účastníka se dále prokáže oprávněním účastnit se předběžných tržních konzultací (tj. statutární orgán účastníka předloží výpis z obchodního rejstříku, zástupce písemné zmocnění statutárního orgánu účastníka, apod.). Zadavatel požaduje, aby dodavatel informoval o svém záměru účastnit se osobních tržních konzultací alespoň 1 den předem a to na e-mail zadavatele onmm@army.cz.
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 12. 2019 13:35 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
18. 12. 2019 11:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 18. 12. 2019 13:36 | Ing. Michal Pelc |